پرسش های متداول

آیا در هنگام ارسال مقاله باید هزینه ثبت نام را واریز نمود؟

خیر- بعد از ارسال اصل مقاله منتظر جواب داوری (پذیرش/عدم پذیرش) باشید بعد از اعلام شدن نتایج اگر مقاله شما پذیرش شده و مایل به دریافت گواهینامه همایش بودید باید هزینه ثبت نام را پرداخت نمایید.

آیا نحوه نگارش مقالات حتما باید رعایت شود؟

بله، دقت شود حتما مقالات دارای سربرگ همایش و طبق استاندارد تعریف شده باشد. (فایل Word راهنمای نگارش مقالات فارسی و انگلیسی را از منوی "راهنمای نگارش مقالات" دریافت کنید)

آیا حتما در فایل مقاله باید چکیده انگلیسی باشد؟

جهت تطبیق گواهینامه های انگلیسی، در صورتی که مقاله به زبان فارسی است حتما دقت کنید که باید، "عنوان مقاله، اسامی نویسندگان، وابستگی دانشگاهی، چکیده مقاله و کلمات کلیدی" علاوه بر زبان فارسی به زبان انگیسی هم در مقاله درج شوند.

آیا امکان داوری سریعتر و دریافت گواهی زودهنگام مقالات وجود دارد؟ (گرفتن اکسپت و ارسال به دانشگاه)

بله، چکیده و اصل مقاله خود را در سایت بارگذاری کرده و با دبیرخانه تماس گرفته و یا از طریق ایمیل دبیرخانه همایش اطلاع و اعلام وضعیت نمایید و 3 روز بعد، از نتیجه پذیرش مقاله خود در سامانه کاربری خود مطلع شوید.

در صورت پذیرش مقاله، نسبت به پرداخت هزینه همایش بصورت آنلاین اقدام نمایید، گواهینامه پذیرش را بصورت آنی و در پنل کاربری خود دریافت کنید.

هزینه ثبت نام در همایش چقدر است؟

لطفا به وب سایت همایش و به قسمت "هزینه های ثبت نام" مراجعه کنید.

آیا امکان ارسال مقالات به زبان انگلیسی نیز هست؟

بله، اگر مقاله شما بصورت سخنرانی پذیرش شود باید در روز همایش مقاله خود را به زبان انگلیسی ارائه دهید.

نوع ارائه مقالات در همایش به چه صورت است؟

1- سخنرانی(شفاهی): نویسنده مسئول، مقاله را باید در روز همایش ارائه نماید.

2- پوستر: فایل پوستر خود را طبق استاندارد پاورپوینت تهیه و فایل را به دبیرخانه ارسال نمایید. این فایل ها توسط دبیرخانه چاپ شده و در روز برگزاری و در محل برگزاری درج خواهد شد.

آیا امکان دریافت گواهینامه زودتر از موعد وجود دارد؟

بله، اگر مقاله شما پذیرش نهایی شود، بعد از واریز وجه و تکمیل ثبت نام، گواهی موقت برای شما ارسال خواهد شد.

مقالات پذیرش شده در کجا نمایه و منتشر می شوند؟

طبق هماهنگی های به عمل آمده با سایت مرجع دانش (سیویلیکا: بانک مقالات علمی کشور) تمامی مقالات تایید شده این کنفرانس با کد قابل استعلام و پیگیری COI در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و پژوهشگران عزیز می­توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این کنفرانس ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله در کنفرانس استفاده نمایند.

آیا امکان ثبت نام در همایش به صورت غیرحضوری وجود دارد؟

بله، ثبت نام در همایش به دو صورت حضوری و غیر خضوری صورت می گیرد که در صورت ثبت نام غیرحضوری که قیمت متفاوتی نیز دارد، پکیج همایش که شامل گواهینامه پذیرش و ارائه مقاله، گواهینامه شرکت در همایش و CD مجموعه مقالات کنفرانس است، 7 روز پس از برگزاری همایش به آدرس پستی نویسنده مسئول ارسال خواهد شد.

مقاله من با موضوع.......... است آیا می توانم مقاله خود را به این همایش ارسال کنم؟

لطفا جهت مشاهده محورهای همایش، به وب سایت مراجعه کنید. اگر موضوع مقاله جز سرفصل ها باشد، می توانید مقاله خود را ارسال نمایید در غیر این صورت خیر.

چگونه صورت حساب خود را پرداخت نمایم؟

ابتدا به وبسایت همایش مراجعه نموده و پس از ورود نام کاربری و رمز عبور به پنل کاربری خود وارد شده و با مشاهده صفحه شخصی ، با انتخاب گزینه "ثبت خدمات و پرداخت هزینه" وارد صفحه جدیدی خواهید شد که از این این صفحه شما می توانید صورتحساب مربوط به مقالات، کارگاه های آموزشی، خدمات دیگر همایش و... را پرداخت نمایید.

لطفا جهت مطالعه کامل، راهنمای کاربران را مشاهده بفرمایید.

آیا می توانم مقاله را به ایمیل همایش ارسال نمایم؟

خیر،به هیچ عنوان. حتما سعی کنید مقاله خود را از سامانه ارسال نمایید مقالاتی که ایمیل می شوند در پروسه داوری قرار نخواهند گرفت مگر اینکه به دلیل موجهی با دبیرخانه هماهنگ شده باشد.

از چه طریقی از وضعیت مقاله خود آگاه شوم؟

بعد از ارسال مقاله، به سامانه کاربری خود قسمت وضعیت مقاله رفته و از نتایج داوری مقالات اطلاع یابید. همچنین ایمیل تغییر وضعیت مقاله نیز به شما ارسال خواهد شد.

شرکت در کارگاه های آموزشی این همایش به چه صورت است؟

جهت مشاهده جزییات و اطلاعات تکمیلی به منوی "کارگاه های آموزشی" مراجعه کنید.